تماس با ما:۴۲۷۶۴۰۰۰-۰۲۱
دوشنبه / ۲۴ اَمرداد ۱۴۰۱ / ۰۹:۰۰
سرویس : بورس اوراق بهادار
کد خبر : ۳۰۴۱
گزارشگر : ۱۹۳۰
سرویس بورس اوراق بهادار
مدیرعامل فرابوم در گفتگو با بورس نیوز عنوان کرد:

ارائه سرویس های استاندارد بانکی به بهترین شکل

مدیرعامل فرابوم گفت: هر خدمتی که روی کانال‌های شعب بانک‌ها یا بانکداری الکترونیکی قرار دارد ما می‌توانیم به راحتی در اختیار شرکت‌های بورسی و کارگزاری‌ها قرار دهیم و آن‌ها می‌توانند با پشتیبانی‌ها و فرایند‌هایی که تعریف کردیم به بهترین شکل ممکن خدمات را دریافت کنند.

ارائه سرویس های استاندارد بانکی به بهترین شکل
 
همایون محبوبی، مدیرعامل شرکت فرابوم در گفتگو با بورس نیوز، درخصوص فعالیت شرکت اظهار کرد: شرکت فرابوم با ماموریت تخصصی بانکداری باز و ارائه سرویس‌های استاندارد بانکی با طیف وسیعی از کسب و کار‌ها ایجاد شده است.

وی افزود: ماموریت ما با ۸ سال فعالیت تخصصی در این حوزه این است که سرویس‌های مختلف بانک‌ها را بگیریم و به صورت استاندارد تبدیل و در اختیار شبکه مصرف قرار بدهیم.

محبوبی درخصوص هدف از حضور در نمایشگاه بورس، بانک و بیمه ادامه داد: هدف از حضور در این نمایشگاه ارائه این سرویس‌ها به صنعت بورس و بیمه است. طیف زیادی از شرکت‌های بورسی و کارگزاری‌ها مشتریان فرابوم هستند و می‌توانند خیلی سریع با هزینه کمتر خدمات بانکی شان را دریافت کنند.

مدیرعامل فرابوم بیان کرد: هر خدمتی که روی کانال‌های شعب بانک‌ها یا بانکداری الکترونیکی قرار دارد ما می‌توانیم به راحتی در اختیار شرکت‌های بورسی و کارگزاری‌ها قرار دهیم و آن‌ها می‌توانند با پشتیبانی‌ها و فرایند‌هایی که تعریف کردیم به بهترین شکل ممکن خدمات را دریافت کنند.

وی خاطرنشان کرد: فرض کنید یک شرکت بورسی می‌خواهد فرایند پرداخت را انجام دهد و این فرایند باید به تایید امضا داران شرکت برسد. این سرویس‌ها و خدمات را بر روی طیف وسیعی از بانک‌ها ارائه می‌دهیم. مشتریان اگر بخواهند خدمات مغایرت گیری یا مانده حساب را انجام دهند شرکت فرابوم این سرویس‌ها را ارائه می‌دهد و می‌توانند روی حساب‌های خود در بانک‌های مختلف نقل و انتقال انجام دهند.

وی ادامه داد: انواع مختلفی از سرویس‌ها مثل احراز هویت، استعلام مشتریان و... در فرابوم وجود دارد و ما آن‌ها را در اختیار شرکت‌ها قرار می‌دهیم. پروتکل‌های مختلفی وجود دارد. بانک‌ها از نظر سرویس دهی و فرایند‌ها تفاوت‌هایی با هم دارند و امیدوار هستیم با توسعه خدمات فرابوم بتوانیم ارتباط موثرتری بین بیمه، بورس و بانک‌ها برقرار کنیم.

محبوبی گفت: این نمایشگاه زمینه‌ای برای گسترش فعالیت‌های بانکی و ارائه استاندارد خدمات بانکی به شرکت‌های بیمه‌ای و بورسی است.
تعداد بازدید : ۲۹۵
(دوشنبه ۲۴ اَمرداد ۱۴۰۱) ۰۹:۰۰
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید